Yazı konusunda düşüş yaşadığımı düşünüyorum.

22 Mayıs 2013

‘Till I Collapse – Eminem ft. Nate Dogg

Merhaba;

 Yazı konusunda düşüş yaşadığımı düşünüyorum.“Zaten soru da gelmiyor, sanırım bırakmalıyım.” dedim geçen gün… Sonra güldüm kendi kendime “Lan olum manyak mısın, hatırla.İlgi için mi yazıyorsun ? Tabi ki hayır, kendin için yazıyorsun.” diye tamamladım.Bu yüzden tekrar yazı için aradığım konuları kendime çevirdim.

 Yaşlanıyorum sanırım, ya da beynim doldu… Çünkü eskisi kadar takip edemiyorum müzikleri, eskilerde takılı kaldım.Oldschool Rapperlar gibi umutsuzca geçmişe dönmeyi bekliyorum.Geçmiş gelmese de olur ama şu dönemde yeni şarkı çıkarmasınlar mümkünse.Nasıl yer açılır bu kafada bilmiyorum ama yapılmak zorunda.

 – Nate Dogg’un bölümü gerçekten sağlam. –

 Neyse işte, size bir gün acıyı anlatacağım.Bunu koydum kafama… Ama öyle ergenler gibi “Ah aşık oldum, sevgilim bıraktı, sorunlarım var.” acısı değil.Böyle gerçek bir fiziksel acı, hem de nasıl hissettiğimi nereme ne olduğunu detaylı bir şekilde anlatarak.Tabi ki sadistler gibi kendime zarar vermeyeceğim.O acıya değecek bir şey olduğunda hemen yazmaya başlayacağım.Biraz zor ve hatta gereksiz olabilir ama gerçekten merak ediyor, denemek istiyorum.

 Okula gitmeyi bıraktım.Sınava hazırlanmam için babam okula gelip dilekçe verdi.Bende bir gün öncesinde Özgürleydim o kadar fırlama bir tipim vardı ki, babam bile görür görmez “Seni böyle okula nasıl alacaklar oğlum !?” diye dert yandı.( Sabah okulda görüşebildik babamla gece evde değildim.O yüzden öyle bir diyalog oldu. ) Neyse işte okula girdik izni aldık.Çıkışta direk saçlarımı kestirmeye gittim.Çok kısa oldu ama çok mutluyum, rahatladım, nefes aldım.

 POSS’a gelince… Şu son iki haftadır işlemiyor pek, çünkü deli gibi hazırlanıyoruz.Yorumlar doğrultusunda haziranı planladık ve diğer aylara geçtik.Gerçekten “Ciğerimiz Soldu”.Ama çok eğleniyorum, kafamda onunla alakalı bir sürü düşünce var.Denemeye değerdi, denedik.

Till the roof comes off, till the lights go out
Till my legs give out, can’t shut my mouth
Till the smoke clears out and my high wear out
I’ma rip this shit till my bone collapse

StaySwag&Strong

Kemal 🙂

Neyse bu cumanın random yazısı, daha uzun yazamıyorum başım döndü arabada valla midem bulandı…

17 mayis 2013

Kaderimin oyunu – Hande Yener

Merhaba;

Şarkıya aldırmayın 3 günlük bir tatile çıktım yoldayım, arabada yazıyorum.Orhan Baba’nın o ünlü albümü çalıyor ki şarkıları cidden çok severim.

– bu yalnızlık, bu dertler –

Neyse edebiyatı bırakıp devam edebiliriz… Bugün okula gitmeyi bıraktım, duygusal bir gün oldu.Ama yanımda eksik birisi vardı: DENIZ !!!!

Dışlayın onu, hor görün, parçalayın ahahahahah 🙂 yok hayır meleğime iyi davranın gerçekten zor zamanlar geçiriyor, çabucak atlatması için yüksek sevgi gösteriyorum ona.En iyisini hakediyor ve gerçekten çok çalışıyor.Umarım başarıyodur buna siz karar vereceksiniz.

Bugün bizimkilerin tanışma yıldönümü .Fazla romantikler, hala aşıklar falan zaten o sebeple tatil yapıyoruz babam İstanbulda değildi annem için geldi İstanbula… Hale bak ya ayaklı romantik bunlar, çok tatlılar şahsen.

Saat 6 gibi tanışmışlar, tam o saatte kutladılar.Güzeldi yani ama onların cocuğu olarak izlemek ilginç oldu tabi.Bu arada aklıma geldi Deniz zorlamasa uzun sure yazı yazmazdim geçen hafta gerçekten geberiyorum dedim.Hatta beni konuşmamakla tehdit etti, ama istediğini aldı…

Neyse bu cumanın random yazısı, daha uzun yazamıyorum başım döndü arabada valla midem bulandı.

Teşekkür ederim.

StaySwag&Strong

Kemal 🙂

Eğlenmem için sanırım esnaf gibi bir akşam gecirmem lazım, o da pek mümkün değil şu zamanda.

10 Mayis 2013

2 Fucks – T.I. ft. B.o.B

Merhaba;

Mutsuzum, boş duygular içerisindeyim.Yani şöyle anlatayım; beni mutlu edebilen bir nedenim yok.Kimse üzerine alınmasın ama böyle, yani şahsi bir şey değil.Eğlenmem için sanırım esnaf gibi bir akşam gecirmem lazım, o da pek mümkün değil şu zamanda.

Şarkı ruh halime pek hitap etmiyor ancak yine de sevdim.Yeni mixtape güzel olmuş.Eksik olan bayan vokali Iggy hakkıyla doldurmuş.King’in Avustralyalı güzeli işini gerçekten çok iyi yapıyor, saygımı “Pu$$y” ile kazanmıştı zaten.

Ha bu arada, bu hafta bütün yazıları Deniz yazdı.Gerçekten hiç keyfim yoktu, kötü bir şey yazmaktansa yazmamayı tercih ettim affedin… Bir morale ihtiyacım var, yardımcı olursanız sevinirim.

Yeni blog beklediğim kadar iyi gidiyor ve bu beni çok mutlu ediyor.Ne kadar ilgisiz görürsemde kafamın büyük bir kısmı onda… Bunu bana yarattığınız için çok teşekkür ederim.

Pelin benim için limon sıktı ! Onlardayim, en sevdigim içeceklerden olan soda limonum için yaptı bunu, bir tane… Siz oturun anca !

Kafam toplansın hepinize uzuuun uzun yazacağım.Ama şimdi gitmem gerekiyor.

StaySwag&Strong

Kemal 🙂

Salı akşamından iyi akşamlar

07 Mayis 2013

T.I. – Go Get It

Merhaba;

Salı akşamından iyi akşamlar.Eve geldiğimden beri yazsam mı diye düşünüyorum.Sonunda karar verdim ve başladım.Bir ara yazmamayi düşündüm ama yazıya iten bir neden buldum, telefondan yazıyorum bu arada.

Çok sevdiğim biri bana “Kaderci misin sen ?” diye sordu… Bende anlatmaya basladim:

“Aslında evet, ama biraz garip benim kaderciliğim.Kesin olan bir son var hayatinda, bu senin kaderin.Bu yolda giderken karşına aynı kapıya çıkan bir çok yol var ama… Bunlarda senin hayatını belirliyor.Nereye gideceğin belli ama nasıl gideceğine kendin karar veriyorsun.” dedim.

“Peki belli bir kader varsa, öylesine mi yaşıyorsun ?” gibi güzel bir soru sordu, bu sefer kısa anlattım derdimi:

“Hayır, kapılar aynı yere açılsa bile hayat dediğimiz bir yaşanmışlik var… Daha iyi yaşayarak o sonuca varmak gerekiyor, bende bunun için uğraşıyorum.” dedim.Bir mürit kazandığımı bildirdi sonrasında bana, cok hoşuma gitti tabi beğenmesi…

Bu arada sabahtan beri bu kafada bir yazı yazmak istiyordum iyi denk geldi.

“Mesela pişman olmam ben…” diye başlayacaktim.Biraz vakit geçer ve eski halime dönerim.Yasadiklarim beni buraya getirdi o yüzden pişman olmaya hakkım yok.Ya da sadece ben böyle düşünüyorum.

Bu konudaki yorumlarınıza ihtiyacım var, yardımcı olursanız sevinirim.Ve okuyanlara çok teşekkür ederim.

StaySwag&Strong

Kemal 🙂

Ama bu bir tercih değil kader, bence insanlar çoğu şeyi doğduğu anda elde eder.

05 Mayıs 2013

Inndia – Inna
J’adore – Inna
Caliente – Inna

Merhaba;

 “Party Never Ends” dolu dolu bir albüm olmuş.Zaten çoğu şarkısından haberdardık ancak böyle albüm şeklinde dinleyince insanın kafasına başka şekilde giriyor.Hem doğu Avrupalı hemde şarkılara bu kadar hakim, insan “vay ulan” demeden duramıyor.

 Bugünün esas önemi, Galatasaray şampiyonluk maçına çıkıyor… Formamı giydim savaşta sıcak çatışmayı bekleyen askerler gibi oturuyorum evde.Galatasaray şu dünyada sanırım şüphesiz olarak sevdiğim iki üç şeyden biri.O beğenmediğiniz yobaz futbol fanatikleri kadar fanatiğim yani… Ama bu bir tercih değil kader, bence insanlar çoğu şeyi doğduğu anda elde eder.Tıpkı futbol gibi.

 Heyecandan konudan konuya zıplıyorum, ne yazsam bilmiyorum.Lütfen kusura bakmayın.

 Deniz’le sınavdan sonraki bütün konserlere katılma kararı aldık bakalım nasıl olacak… Gerçekten uğraşmamız lazım başarmak için şahsen ben zorlanacağımızı düşünüyorum.Ve şaka gibi bütün sanatçılar Hicret gibi Türkiye’ye geliyor, ilginç.

GERÇEKTEN ÇOK HEYECANLIYIM !

 Bu arada sorularınız -iki blog için de- çok hoşuma gidiyor.İnsanlardan takdir görmek gerçekten çok hoş, teşekkür ederim.Lütfen devam edin ve mümkünse beğenmediğiniz kısımları eleştirin.Çünkü daha iyisi nasıl yapılır bilmiyorum, daha kötüsü nasıl olur onu da bilmiyorum ama sonuçta içimden geleni yazıyorum.Yani yardımınızla daha iyi yazabilirim.

 Bir de lütfen PullOver&StaySwag için yardımcı olun onda ne paylaşmamız hoşunuza gider.Sonuçta burası gibi şahsi bir şey değil daha çok okuyana hitap eden bir yer.

 Gidip televizyon başında heyecandan triplere girmek istiyorum.Hadi beni affedin.Okuyana teşekkürler.

StaySwag&Strong

Kemal 🙂